瑪麗亞凱莉-獻給她逝去的父親 (來不及說再見) This is for my peoples 這是為了那些曾經失去Who just lost somebody 所愛的人而唱的歌Ya best friend ya baby 你的摯友、你的寶貝Ya man or ya lady 你的親密伴侶Put ya head way up high 一起仰望天空吧We will never say bye 我們將永不言別Mamas daddys sisters brothers 那些失去爹娘、兄弟姊妹Friends and cousins 友朋、親戚This is for my peoples 或祖父母的人們Who lost their grandmothers 這首歌獻給你們Lift ya head to the sky 一起仰望天空吧Cause we will never say bye 因為我們永不道別As a child there were them times 當我仍是童稚之時I didn't get it but you kept me in line 我不瞭解你為何總是如室內設計此小心翼翼呵護I didn't know why you didn't show up sometimes 我不瞭解你為何無法時刻陪伴On Sunday mornings and I missed you 而我想念你But I'm glad we talked through 但如今我們總算盡釋前嫌All them grown folk things 那些成人世界的複雜Separation brings 以及生離死別的痛楚You never let me know it 你從不讓我瞭解You never let it show because 你也從不表現出來You loved me and obviously 祇因為你疼愛我There's so much more left to say 而顯然仍有許多話來不及說If you were with me today 若你此時此刻能與我一起Face to face 我們便能夠面對面訴說Never knew I could hurt like this 我從不知道這是如此傷痛And every day life goes on Iusb 而每一天生活繼續Wish I could talk to you for a while 我僅希望我可以與你促膝長談Miss you but I try not to cry 我想念你,但我試著不要滴下淚水As time goes by 時光總會過去的 And it's true that you've 我相信你一定Reached a better place 到達更美好的地方Still I'd give the world 但為再見你一面To see your face (bye) 我願意放棄世界And be right here next to you (bye) 僅為了依偎你身旁But it's like you're gone too soon (bye) 但你離去得太快Now the hardest thing to do 現在最難以啟齒的Is say bye bye 就是道別啊Bye bye bye bye bye byeBye bye bye bye bye byeBye bye bye bye bye byeBye bye And you never got a chance 你沒汽車貸款有機會看見我To see how good I done 功成名就And you never got to see me 你沒有機會見證我Back at number one 重返顛峰I wish that you were here 我企盼你在我身旁To celebrate together 我們將能一同慶祝I wish that we could spend 我企盼你在我身旁The holidays together 我們能一同共度良辰美景 I remember when you used to 我記得小時候Tuck me in at night 你總是哄我睡覺With the teddy bear you gave me 你給我的泰迪熊That I held so tight 我總是緊抱不放I thought you were so strong 我總以為你是如此堅強健壯You'd make it through whatever 足以度過任何困難It's so hard to accept the fact 難以承受的事實是You're gone forever 你已經永遠usb離開
arrow
arrow
    全站熱搜

    ll44llmyrj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()